O1 vs O2 jako baza do modów co wybrać ?

Zwiń
Ten temat jest zamknięty
X
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • misiek^wro
    RS
    S_OCP Member
    • 2006
    • 8321

    #51
    t_kucyk, żartuje przecież, no offence.

    Sam będę miał 270 KM O2 w stocku ( czip na 320 ) ... a celuje w RS6 MTM z 2008 roku - ale to za pare lat, jak sie naciesze skodą
    Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
    Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
    ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4

    TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!


    Komentarz

    • sesik
      RS
      • 2006
      • 2165

      #52
      Re: O1 vs O2 jako baza do modów co wybrać ?

      Zamieszczone przez t_kucyk
      Zamieszczone przez sesik
      Zamieszczone przez t_kucyk
      W końcowym rozrachunku lepiej wyjdziesz na kupnie Saaba 9-5 2.3T który w serii ma już 250KM - i można z niego dłubnąć coś więcej.
      I myślisz, że koszty dłubania saaba na więcej (nie mówię o samym programie) będą mniejsze ?
      Tak.
      Uzyskanie 250KM będzie wymagało po prostu kupna tego auta - i już masz. Ładne sztuki chodzą po 5-6k Euro - z opłatami na gotowo poniżej 30 tysięcy złotych (wysoka akcyza pow. 2 litrów)

      Uzyskanie 300KM, wg. opini ludzi którzy mieli styczność z tym sprzętem, nie jest bardzo drogie.

      Pokaż mi ponad 300 konną Octavię zrobioną z budżetem poniżej 8 tysięcy - ale bez drutu.

      Lepiej zaczynać od czegoś szybkiego i szybko jeżdżącego już w serii niż kombinować jak podnieść moc dwukrotnie za nieduże pieniądze w aucie, którego hamulce i zawieszenie będą wymagały konkretnych przeróbek żeby się nie zabić.
      2.0 TFSI da się zrobić za ~8 tysi na 300KM bez drutu
      Miałem okazję latać z takim saabem i szybszy to on nie był
      Best ET = 13.666
      Skrome 2.0 tdi ~280KM/500Nm
      PerfectService by DGW

      http://allegro.pl/listing/user/listi...?us_id=1233872
      http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/1oson/

      Komentarz

      • rOBERTO795
        RS
        • 2009
        • 3465
        • Octavia III (5E3)
        • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

        #53
        Zamieszczone przez S3 CHRIS
        Zamieszczone przez piramida
        xman750, moja propozycja:
        1. kup octa 2 rs tsi i zrób ja na 350koni
        2. kup octe 2 1.8tsi 4x4 i zrób ją na 330koni
        3. kup octa 2 2.0tdi bkd i zrób ją na te 240-250koni tak jak pisał sesik
        4. nie kupuj octy 1 :diabelski_usmiech
        eee no czemu kup O1 rs 1.8T +k04 z tfsi , lub 1.8T 4x4
        Niedlugo okaze sie co z tego wyjdzie :-).

        P.S i jest to setup do zrobienia za 8-10 tys zl bez drutu.
        OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

        DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

        Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

        Komentarz

        • dudek_t
          L&K
          • 2008
          • 1421

          #54
          Co by nie mówić to Octavia I nie istnieje przy Octavii II pod względem trzymania się drogi, komfortu jazdy itp. To są dwa różne światy.

          Komentarz

          • rOBERTO795
            RS
            • 2009
            • 3465
            • Octavia III (5E3)
            • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

            #55
            Zamieszczone przez dudek_t
            Co by nie mówić to Octavia I nie istnieje przy Octavii II pod względem trzymania się drogi, komfortu jazdy itp. To są dwa różne światy.
            a coz takiego fascynujacego jest w zawieszeniu OII bo nie wiem? przejedz sie OI i OII z takim samym przebiegiem i nowymi zawieszeniami-calymi nowymi wtedy cos napisz.
            OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

            DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

            Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

            Komentarz

            • dudek_t
              L&K
              • 2008
              • 1421

              #56
              Zamieszczone przez rOBERTO795
              Zamieszczone przez dudek_t
              Co by nie mówić to Octavia I nie istnieje przy Octavii II pod względem trzymania się drogi, komfortu jazdy itp. To są dwa różne światy.
              a coz takiego fascynujacego jest w zawieszeniu OII bo nie wiem? przejedz sie OI i OII z takim samym przebiegiem i nowymi zawieszeniami-calymi nowymi wtedy cos napisz.
              Octaviami I (dwoma egzemplarzami) od wyjazdów z salonów przejechałem prawie 400000km. Octavią II 100000km. Jako takie pojęcia o odczuciach z prowadzenia tych samochodów mam.
              Octavia I buja się jak statek na morzu, nurkuje jak profesjonalny nurek i macha dupą jak profesjonalna dziwka. Octavia II prowadzi się nieporównywalnie pewniej i przewidywalniej, do tego bardziej komfortowo.

              Komentarz

              • zepter00
                RS
                • 2008
                • 2304

                #57
                Zamieszczone przez misiek^wro
                Zamieszczone przez zepter00
                Grzane tyłki są też bardzo dobre by dosłownie ugotować, znaczy przegrzać, sobie jajka, nabawiając się nieodwracalnej bezpłodności.
                To tak jak ja z klimą latem ... wszystko, ale z umiarem. Na bzpłodnośc jak tak lubisz badania wplyw na stres, to co jemy, brak ruchu, skazenie srodowiska i masa innych czynnikow - szczerze watpie aby bezposredni i jedyny wplyw mialy tylko grzane stołki.


                Zamieszczone przez zepter00
                Jak widzę, że z naprzeciwka zbliża się ciężarówka, to włączam "szybsze"
                Przeczytaj jeszcze raz to co napisałem, ze zrozumieniem. Było PO ( i specjalnie to zaznaczyłem, na przyszłosc jeszcze to jakos wytluszcze ) deszczu, a ja byłem rozgadany z pasażerami - efekt taki, że raz na dekade, jak się jednak ktoś "zapomni" i skupienie powędruje w kieszenie to taki bajer uratuje mu dupe. Jak widze na sile bedziesz doszukiwac sie wad O2 i przewagi O1 nad O2 - zwlaszcza ze ja sam napisalem ze brałbym O1 - wlasnie za bezawaryjnosc. No ale dyskusja z kims, kto nie czyta ze zrozumieniem, a jak przeczyta zart bierze go w 100% na powaznie i w pelni doslownie, w tym wypadku mija sie z celem, bo Ty zwyczajowo zawsze bedziesz uwazal, ze masz racje.

                Zamieszczone przez zepter00
                Niezależne wielowahaczowe zawieszenie tylne zapewnia precyzyjniejsze prowadzenie tylnych kół i tym samym polepsza zachowanie samochodu na drodze.. i to jest fakt bezsporny
                No i chyba znów nie czytasz ze zrozumieniem, bo kolega wyraźnie zaznaczył, że komfort go nie interesuje, a własnie istota lepszego prowadzenia auta. Jak ktoś robi fure od podstaw, tj wsadza blok BLT i graty od niego, to nie jest chyba entuzjastą dobrze wybieranych dziur i nierownosci poprzecznych ...


                Zamieszczone przez zepter00
                Pasażerki sobie każdy może macać ( o ile jest singlem i, lub ma dziwne układy z partnerką - partnerkami)
                Partnerka to też może być pasażerka, tj np wlasna zona. Zony rozumiem juz nie dotykasz - biedna kobieta

                Zamieszczone przez xman750
                tak ale ja z założenia chciałem kupić 1.9tdi a wersje 4x4 sa chyba tylko w automacie czy się mylę
                ZTCW to O1 w 4x4 wychodzila w manualach.
                Gdybyś nie spał na lekcji biologi albo coś z nich zapamiętał, to byś wiedział od jakiej temperatury ścina się białko. To jaką temperaturę są w stanie wygenerować podgrzewane fotele - łatwo sprawdzić. Wiedział byś też dlaczego jądra są umieszczone w worku mosznowym. Żebyś zbyt długo nie szukał po Wikipedii, to ci podpowiem, że są w nim umieszczone by były w miejscu możliwie najchłodniejszym i byś przy byle większej gorączce sobie ich nie przegrzał. Zadaniem moszny jest utrzymywanie jąder w optymalnej, stałej temperaturze, nieco niższej niż temperatura ciała. U człowieka jest to około 34,4°C. W temperaturze 36,7 °C znacząco spada liczba produkowanych przez jądra plemników. Teraz się domyśl co się dzieje w zakresie temp. 40 - 50 ° Celsjusza. Jeśli chcesz dyskutować z udokumentowanymi faktami naukowymi, to ja nie mam więcej pytań :wink:


                Jak jesteś zbyt rozgadany albo nie masz głowy na karku, to ci nie tylko czujnik deszczu ale i Matka Boska Przenajświętsza nie pomoże :wink:

                Wystarczy, że przeczytałem raz. O moje zrozumienie tekstu pisanego się nie martw. Jestem humanistą z wykształcenia z zamiłowaniem do biologii, motoryzacji i paru innych rzeczy. Lepiej zacznij pisać używając rzeczowych argumentów a nie naciąganych teorii.


                To ty przeczytaj jeszcze raz. Kolega napisał, że komfort jest dla niego mniej ważny... Kiedy? Uwaga....werble.... po moim poście dopiero :wink: I to nie prawda, że miłośnicy mocniejszych silników nie mogą chcieć mieć zawieszenia pochłaniającego nierówności. Patrz tuning off roadowy i rajdowy na luźne nawierzchnie... albo po prostu np moje preferencje wynikające z jazdy po naszych "gładkich" jak lustro drogach.

                Kolego, twojego macania absolutnie nikt się nie czepia a to co ja pisałem należy traktować w charakterze luźnej uwagi, że macać sobie może każdy i w samochodzie z manualną skrzynią biegów i w aucie z automatyczną. Twoje przytyki, że niby nie rozumiem słowa pisanego brzmią w tej chwili dosyć śmiesznie. Co do żony, to... wolę bez. :wink: I raczej nie będę też już więcej pisał o moich zachowaniach w kontaktach z kobietami, ponieważ dżentelmeni za wszelką cenę tego unikają, podobnie jak publicznego dłubania w zębach. :wink:

                Nie staram się na siłę przekonywać o wyższości O1 nad 02.. Wyjaśniliśmy sobie jakie występują przewagi u jednego i drugiego auta. Po prostu nie dam wmówić sobie lub co gorsza innym nieświadomym klubowiczom, że 02 ma sama przewagi w stosunku do O1 albo, że niby 02 ma te przewagi, gdzie ich po prostu nie ma. Poza tym przecież w moich postach, odnosiłem się też nie tylko do twoich wypowiedzi ale też i sporej grupy innych forumowiczów.

                Podsumujmy:

                01): + trwałość, niezawodność, ekonomika eksploatacji, łatwiejszy tuning wszystkich silników turbodoładowanych,

                02): + lepsze prowadzenie w serii, możliwość posiadania większej liczby gadżetów w serii (choć część z nich ma wątpliwą przydatność :wink: ) i rozwiązań podnoszących bezpieczeństwo, możliwość osiągnięcia większych wyników z podnoszeniem mocy (choć sam tuning jest nieraz droższy i bardziej problematyczny a także chyba nierozwiązana kwestia z 1,6 TDI)

                [ Dodano: Sro 28 Lis, 12 13:30 ]
                Zamieszczone przez dudek_t
                Co by nie mówić to Octavia I nie istnieje przy Octavii II pod względem trzymania się drogi, komfortu jazdy itp. To są dwa różne światy.

                No chyba na poprzedniej stronie wyjaśniłem, że zgodzić się można tylko z lepszym prowadzeniem.
                Moja czeska kochanka :-D http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=37223 serwisowana przez DGW. ;-]

                "Superbaśka" zastępcza http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...perb+++tdi+awx

                Masz coś do mnie? Lepiej przeczytaj to ;-] http://tomianek.pinger.pl/m/839401

                Komentarz

                Pracuję...